Sunday 31 March 2013

random :)

assalamualaikum , apa khabar engkorang semua?saya harap engkorang semua baik especially to 'her' . ni nak cerita sikit pasal pengalaman yang susah nak dapat that is alhamdulillah , aku dapat peluang untuk pergi ceramah ustaz azhar idrus dekat kuala selangor(aku cakap je, engkorang jangan pikir yg aku ni bangge ke ape) -.- . banyak ilmu baru yang aku dapat from ceramah ustaz azhar idrus and seriously , ceramah ustaz azhar yang selalu digelar dae'i masa kini sangatlah humour n very interesting . and cara dia jawab soalan pun sangatlah stye , even orang tanya soalan pelik-pelik pun ustaz jawab gak. contohnya.



ilmu baru yang aku dapat dari ceramah ustaz azhar idrus , kalau nak sembahyang pastu imam dah bagi salam , x payah nak tepuk bahu bakal imam n just sekadar kuatkan takbir so bakal imam tu akan perasan yang dia jadi imam. n cuti kali ni sangat lah menarik , ada orang temankan ( harap orang tu perasan) :) . akhir sekali , strive for spm guys and untuk awak , saya doakan yang  terbaik untuk awak ( cewahh :P)


No comments:

Post a Comment